Marknadsföring

När det kommer till att marknadsföra sitt företag är det viktigt att vara konstant synlig och ha ett kvalitativt innehåll, denna kombination är ofta nyckeln till framgång. Svenska Mässan har därför noggrant utsett de bästa partners för att få kvalitet och hög synlighet inför Båtmässan 2019. Nedan följer annonsmetoder för att nå ut till kunder och målgrupper och på så sätt ge ert företag så bra förutsättningar som möjligt inför årets mässa.

OFFICIELL MÄSSTIDNING
Produceras av Göteborgs-Posten

Nyckelfakta om publikationen:
• Mässtidning under mässdagarna 2-10 feb
• Bilaga delas ut tillsammans med GP till 120 000 hushåll
• Synlighet med eGP

Införandedag: 1 februari i GP och eGP
Manus- och materialstopp för sättningsannonser: 10 januari
Färdigt material: senast 16 januari

Se PDF för fullständig information: Göteborgs-Posten

Boka annons:
Marie Trollenvik, +46 (0) 73 424 55 23, marie.trollenvik@gp.se
David Lindstrand, +46 (0) 73 440 82 12, david.lindstrand@gp.se


SYNS PÅ PLATS I MÄSSGUIDEN MED KARTA & UTSTÄLLARLISTA
Produceras av Svenska Mässan

Optimala synligheten får du genom att utöver annonsering, även påminna kunderna om att besöka er monter på plats.
Deadline för annonsmaterial: fredag 11 januari

Boka annons:
Jan Tjörngren, säljare Båtmässan
jan.tjorngren@svenskamassan.se, +46 (0) 31 708 80 17